Putovanje

Hronika posjete da se najbolje znaju o Chicagu u dva dana

Pin
Send

Skulptura Cloud Gate-a u parku Milenijum u Čikagu

U našemputovanje kroz Sjedinjene Države naš je redposeta Čikagu.

Kako se približavamo gradu, ulazimo u ogromna raskrsnica autoputa mnogih traka za svaki osjećaj smjera prema njegovom nametanju skyline.

Zaista impresionira.Chicago je kolokvijalno poznat kaoDrugi grad(Drugi grad) iliVjetrovit grad (Grad vjetra) i treći je grad s najvećim brojem stanovnika u Sjedinjenim DržavamaNew York iLos Angelesu.

Pomor čikaške mornarice u Ilinoisu

Sa svoja tri miliona stanovnika u gradskom području,Chicago je raj za bicikliste. i tijekom godina je prepoznat kao grad biciklista, s više od 160 kilometara biciklističkih staza.

U svim je autobusima dozvoljen prijevoz bicikala (u drugim posjećenim gradovima također smo mogli vidjeti kako gradski autobusi imaju kontraciju na prednjem mjestu za postavljanje bicikala), kao i u vozove, i u bilo koje vrijeme.

TrenutnoChicago To je dinamičan i kulturno raznolik grad, i u njemu je živio poznati gangsterAl capone koja je vladala u istočnom njenom sektoru.

Sve informacije u detalje

• Šta vidjeti i raditi u Chicagu za dva dana
  • ORGANIZUjte SVOJU PUTU
  • KORISNE USLUGE za putovanje

Šta vidjeti i raditi u Chicagu za dva dana

Slijedeći preporuke turističkih vodiča od Internet, krenuli smo ravno premaMornarski pristanište.

Pomor čikaške mornarice u Ilinoisu

Ovo je područje grada u kojem ima stanovništvoChicago a turisti uživaju u ljepoti i uzbuđenju dana u ovomMichigan Lake.

Slobodno vrijeme u pomorskom pomolu

Od jednostavne šetnje njenim parkovima i vrtovima, do restorana i izložbi, ili odlaska u kupovinu ili turističko krstarenje,Mornarski pristanište Ima sjajnu ponudu za slobodno vrijeme i drugačije je mjesto od ostalih.

Postoji i IMAX bioskop, theČikaški dečiji muzej, Kineski akrobati i mjesta za opuštanje ispred jezera, kao što suPivski vrt.

Mornarski pristanište Nešto je slično zabavnom parku koji se nalazi na velikom pristaništu u Čikagu, okrenutom prema jezeru, i prva je turistička i turistička destinacija na srednjem zapadu Sjedinjenih Država, jer privlači više od 8,6 miliona posjetilaca godišnje .

Nakon nekoliko sati hoda Mornarski pristanište, izvukli smo auto s parkirališta i uputili se prema centru gradau centru gradaiz grada

Čamci na pristaništu Chicago Navy u Illinoisu

Čikago u centru grada

Nakon parkiranja zaputili smo se do poznate prodavaonice fotografija koja se nalazila pored Internet.

Želeli smo da pogledaju našu kameru jer sam fotografije malo razjasnio.

Tamo smo bili ljubazno, a nakon čišćenja enterijera, nešto je poboljšalo kvalitetu fotografija, ali ne baš, odnosno, problem s kamerom se nastavlja ...

I jedno i drugo parking poput prodavaonice fotografija nalazili su se na aveniji gdje je metro prolazio ulicom, visok oko sedam metara; tada smo saznali da sve Podzemna željeznica u Chicagu Visoka je.

Odlično smo se prošetali okolo u centru grada na nekoliko sati.

Metro kroz centar grada Chicaga u državi Ilinois

NE ZABORAVITE SIGURNOST PUTOVANJA

Organizirate li svoje putovanje u Sjedinjene Države? Ne može bez prvo zaposlite svoje putno osiguranjea ovdje objašnjavamo zašto. Ako ga angažujete kod nas, imat ćete račun 5% popusta.

Neverovatno je život koje ti gradovi nude, s obzirom na to da daju osjećaj velike moli cementa, određene hladnoće i oni su zaista mnogo topliji i gostoljubiviji nego što se možda čini, više su ljudski nego što se mogu prenijeti.

Chicago Riverside

ObilazakRiverside, prošetajte okolo Rijeka Chicago koji prolazi centrom grada, doživljaj je.

Rijeka prolazi između vrlo visokih nebodera, među kojima su poznate građevine u obliku kukuruzne kalupe kao otvorni prostor u džungli.

Kanal je relativno uzak, uski između zgrada, uski i boksovi, ali omogućava ukusna mjesta za šetnju, sunčanje ili piće u nekom od barova i kafića.

OnRiverside obilazili smo ga nekoliko puta tokom dana u kojima smo biliChicago. U centru grada postoje stepenice kojima se spuštate do riječne šetnice.

Riverside u centru grada Chicaga u državi Ilinois

OnRijeka Chicago To je zapravo vodotok dugačak 251 kilometar, rezultat građevinskih radova izvedenih u 19. stoljeću kada je, zbog higijene, smjer njegovih voda izmijenjen.

Njegov prirodni tok bio je usmjeren prema slivu rijekeRijeka Mississippidaleko odMichigan Lake, tamo gdje je ranije tekla.

Vožnja biciklom u Čikagu

Kako je bio sunčan dan sa vrućinom, i kada smo bili u jednom od biciklističkih gradova par excellence, prilikom prolaska kroz postolje za iznajmljivanje bicikla iznajmili smo par bicikala, da, vrlo skupo u usporedbi s onima od Vancouver, 12 dolara prema 27 dolara u trajanju od dva sata.

Rezervirajte hotel za svoje putovanje na Booking.com

I danas se sećamo senzacija velikihVožnja biciklom u Čikagu.

Obišli smo parkove i bašteu centru grada; krenuli smo prema šetnjama koje idu prema liniji jezero Michigan, gdje je bilo mnogo ljudi koji trče, igraju se, voze bicikl ili se sunčaju.

Riverside u centru grada Chicaga u državi Ilinois

Ova slatkovodna jezera zaista su poput mora, a imaju svoje ogromne plaže, marine, najam kanua, brodice i gotovo okeanske brodice koje vas prevoze do različitih odredišta na njihovim udaljenim obalama.

Išli smo kod njegaShedd Aquarium i theAdlerov planetarijum, odakle pogled na grad, na njegovskyline Impresivan je, a sunčan dan mu je učinio izvanredan, ako je moguće.

Također smo obišliLakeshore East Park.

Odatle natrag prolazimo kroz Millennium Park, i nakon otprilike dva sata vratili smo bicikle.

Michigan Avenue u Chicagu

Nakon odmora uz pivo, od Riverside idemo naMichigan Avenue, nešto sličnoPeta avenija u Njujorku.

Neboderi u Čikagu

Mi smo tamo jeli na modernom mestu Watersweet restoran, s pretenzijama da žele biti klasični, obrok s dobro pripremljenim jelima, manje ili više originalna i izdašna u količini.

Konačno, oko 17 sati pokupili smo auto i, nakon što smo automobilom obišli nove oblasti grada, u blizini hotela potražili super i kupili smo večeru, a zatim otišli odmoriti i povezati se Internet.

Bio je to vrlo ugodan dan i ostali smovrlo ugodno iznenađen sa Chicagom, za koji smo našli lijep i ugodan grad, iako se bojimo da bi zimi trebali napraviti aogrebotinanepodnošljivo, kao što smo pročitali.

Njegovo otvaranje prema moru, žao mi je jezera, daje vam neke atrakcijeprimorski grad.

Millennium Park u Čikagu

U našem drugi dan u Chicagu krenuli smo ravno prema Millennium Park.

Neboderi u Čikagu

Ovaj park je rekreativni i umjetnički urbani razvoj u gradu koji zauzima deset hektara centra grada, a otvoren je za javnost 2004. godine

Onmilenijum park Dobitnik je više nagrada, a sastaje se nekoliko umjetničkih djela i arhitekture koja se pojedinačno ističu na njegovim poljima.

Najzloglasnije djelo jeKoncertna dvorana Jaya Pritzkerakoju je dizajnirao kanadski arhitektFrank Gehry, koja može ugostiti sedam hiljada ljudi, raspoređenih između tribina i travnjaka ispred pozornice.

Jedna od ikonaChicago Millennium Park je skulpturaOblak vrataodAnish Kapoor, što je zaista fantastično i vrlo originalno.

Ona je poput srebrnog oblaka koji zrcali sve što se oko nje događa, s deformacijama koje je uzrokovao njegov oblik.

Još jedan izvanredan rad parka je fontanaCrown Fountain od španskogJaume Plensa, koji koristi lagane igre koje u kamenju odražavaju figure i fotografije, poput Barack Obama kad smo bili tamo

Skulptura Cloud Gate-a u parku Milenijum u Čikagu

Ovaj park je sjajan, sa zaista posebnim umjetničkim djelima.

Za vrijeme naše posjete, u ostatku parka, na velikoj zelenoj esplanadi sa puno drveća, odvijao se popularni sajam umjetnosti sa mnoštvom tezgi i stilova, i sve po povoljnim cijenama.

Gdje Route 66 počinje u Chicagu

U blizini tražimo (i konačno pronalazimo ...) početakPovijesni put 66, koja završava uPristanište Santa Monica,gde smo bili pre nekoliko nedelja.

Ovaj početak možete pronaći u Jackson Avenue, skoro ugao sa Michigan Avenue.

Doista nije bilo uzbuđeno što je toliko podrijetlom, kao na kraju i što je proputovao važan dio svoje rute Teksasom, Novim Meksikom, Arizonom i Kalifornijom.

Univerzitet u Čikagu

Oko podneva, već gladni u stomacima, otišli smoposeta Univerzitetu u Čikagu.

Jedna je odistraživački univerziteti najpoznatiji i najprestižniji na svijetu.

Ukupno je imao 85Nobelove nagrade a posebno je poznata po svojih devet Nobelove nagrade za ekonomiju.

Na ovom univerzitetuPredsjednik Barack Obama Bio je poznati profesor koji se specijaliziraoUstavni zakon.

TheUniverzitet u Čikagu Nalazi se na predjelu grada Hyde park, na južnoj strani Chicaga, oko 15 minuta od centra grada.

Univerzitet u Čikagu

Tokom naše posjete ustanovili smo da je univerzitetski kampus ogroman, jako anglosaksonski, pun zelenih parkova, puno trave, bršljana na zidovima, vrtovima, mnogim zgradama iKoledži

Ukratko, ugodni uglovi, sa zaista lijepim i atraktivnim zgradama.

Mjesta su zaista poziv na studij i zaista smo se željeli prijaviti za tečaj.

U našoj šetnji prvo smo tražili restoran, a naposljetku smo jeli i u grčkoj, sa mediteranskom, porodičnom kuhinjom, sa američkim dodirima.

Nakon jela nastavili smo šetati tim ulicama, pronalazeći zgrade biblioteka i muzeja, od kojih su neke izdvojile bršljan koji je praktički prekrivao njihove fasade.

Imali smo vremena i za odmor na klupi pored malog ribnjaka s vodenim ljiljanima.

Univerzitet u Čikagu

Nalazilo nas je da na brojnim uličnim prelazima postoje stupovi zaglavljeni u zemlji, slični onima koje je nekada plaćala plava zona, koji je stvarno bio alarmni sistem gde je pritiskom na dugme obaveštena policija.

Kao što je naznačeno, cilj je bio sprečavanje napada na prolaznike i studente.

Drugo mesto koje je trebalo istaknuti jeUniverzitet Loyola u Chicagu, privatna katolička škola koja pripadaIsusova kompanija.

Osnovan 1870. godine na zapadu Čikaga, u njemu se nalazi nekoliko kampusa, sa više zgrada, biblioteka i sportskih terena i može primiti oko 15 000 studenata.

Konačno se vraćamou centru Chicaga, gde smo poslednji put videli jedno od upečatljivihriječni neboderi na ovaj način se oprostimo od ove metropole koja nas je osvojila mnogo više nego što se očekivalo.

Lijep grad !!!

KORISNE USLUGE za putovanje

Video: Point Sublime: Refused Blood Transfusion Thief Has Change of Heart New Year's Eve Show (Septembar 2021).