Putovanje

Pin
Send

Pejzaži u dolini Monument u Arizoni

Posle jednog prva poseta Dolini spomenika, gde smo mogli uživati ​​u predivnom zalasku sunca u ovim zapanjujućim pejzažima, naš plan je bio da se vratimo sutradan u krenite u obilazak unutar ovog parka Navajo Nation.

Dakle, nakon doručka u stilu u restoranu Holiday Inn, gdje smo boravili, a nakon što smo utovarili automobil u kovčege, krenuli smo natrag prema Monument Valley.

Kad smo se drugi put približili ovom mjestu, zaustavljali smo se da fotografišemo u daljini, a zatim bliže.

Osjećaj koji nas je ostavio tokom naše jučerašnje posjete bio je toliko fantastičan, da smo drugog dana imali posebnu iluziju za povratak; Osjećali smo se kao poseban magnet.

Susedne staze u dolini Monument u Arizoni

Nakon parkiranja automobila vratili smo se da se divimo i fotografiramo pogled na stolovi prirodni Kao i dan ranije, i u našem razgovoru sa indijanskim indijantima (ne gledajući me u oči) nismo postigli nikakav dogovor o mogućem vođenom obilasku danas. Razlog: tražili su nas mnogo novca.

Pješačenje u dolinu Monument

Stoga smo se odlučili za neke trekking i slijedite stazu koja je trajala oko četiri sata Staza divljih mačaka.

Blagoslovljeno je bilo vreme za koje smo mislili da je turneja skupa plaćanja što su nam predložili lokalni vodiči !!

Pejzaž doline Monument u Arizoni

Naša tura je bila zaista lijepa, vrlo teško objasniti riječima. Sve su nas zvijezde uskladile u korist. Naime: sunčan dan, toplina, vrlo plavo nebo, crvenkasta zemlja, očaravajuća atmosfera, slobodni mirisi, prozirna i bistra atmosfera, živa flora, ...

Ukratko, sjajna šetnja stazama oko monolita ili kamenih bogova. Mogli smo se diviti, na desetine fotografija, takvih stolovi prirodna od vrlo bliskih i shvatila, čak i više, svoje neizmjernosti i mira i sklada koji prenose.

Indijske kabine u dolini Monument u Arizoni

Po završetku skoro četveročasovne turneje, vraćamo se ponovo na vidikovac Centar za posetioce, gde smo se vratili da uživamo u impresivnom Panoramski pejzaži doline Monument.

To smo mogli videti i tradicionalne kućice od blata Indijanaca Navajo, i mogli smo vidjeti kako su izgrađene. Već natrag do automobila, mogli smo vidjeti nekoliko Navajosa kako tuku svojim tipičnim plesovima. Zanimljivo.

Pejzaži u blizini Monument Valley-a u Arizoni

NE ZABORAVITE SIGURNOST PUTOVANJA

Organizirate li svoje putovanje u Sjedinjene Države? Ne može bez prvo zaposlite svoje putno osiguranjea ovdje objašnjavamo zašto. Ako ga angažujete kod nas, imat ćete račun 5% popusta.

Nakon odlaska Monument Valley, i prije ponovnog predstavljanja našeg sljedećeg putovanje od obale do obale preko Sjedinjenih Država, Vozili smo se parkom, gdje smo vidjeli nove pejzaže s karakterističnim crvenkastim krajevima koji su poslužili kao postavka za filmove.

Ove su zemlje sada podijeljene sa stambenim centrima Navajosa, koji žive prilično raštrkani po ravnici, u malim kućama ili u prikolicama.

PREUZIMITE KNJIGU EBOOK sa putanja na cesti do COSTA

Pored toga što možete putem bloga pratiti različite faze puta putovanja obalom do obale kroz Sjedinjene Države i Kanadu, imate mogućnost da se sve informacije sastave u jednom dokumentu. Da biste to učinili, preuzmite e-knjiga "18118 kilometara kroz Sjedinjene Države i Kanadu".

Slijedite različite faze COSTA do COSTA TRIP

Pozivam vas da pratite hroniku ovog velikog putovanje obalom do obale putuje preko Sjedinjenih Država i Kanade.

Ako se pretplatite na Turistički vodiči do Sjedinjenih Država, dobit ćete na vaš e-mail svaku novu temu koju objavljujemo o Sjedinjenim Državama.

Samo morate uključiti svoju adresu e-pošte u priloženi obrazac i odmah ćete primiti potvrdni email koji će vam omogućiti aktiviranje pretplate.

Primajte PUTOVANJE U UNITED DRŽAVE putem e-maila

KORISNE USLUGE za putovanje

Video: KSlovenia Travel-Piran슬로베니아 여행-피란아드리아해의 일몰Adriatic SeaSun setTartini squareFortress (Avgust 2020).